GOLV TILL KÖK INHANDLAT

   2009-08-10 - 21:30:35
Jahapp i dag har jag varit med mamma och mmoster i stan, för min egen del skulle jag kika på golv och moster skulle få en gräsklippare av gänget eftersom hon hellre ville ha det än en utlandsresa i present då hon fyllde 50 förra året. (galna kvinna)
Jag hittade ett jättefint ekfanergolv som jag köpte till köket:) nu ska det bara på plats också...:P
Nåt i den här stilen blev valet i alla fall...
        I
        I
       V



Till hallen har jag tänkt mig valnöt och då vill jag ha ett som ser ut ganska mycket som detta...just detta heter afrikansk Narrow 

                    I
                    I
                   V



hittade en underbar tapet som nog ska få flytta in och bli fondvägg i mitt sovrum...den var lite luden med så den passar att ligga å gnida sig mot i sängen *hähä*




Nu mot sängen ta mig 17

pöss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0