EN SÖNDAG TILL MINDRE AV ENS LIV

   2009-08-16 - 19:58:53
Då var snart ytterligare en söndag till ända...just den här dagen kommer aldrig någonsin igen...visst är det konstigt när man tänker lite för mycket på det?:S

I natt hade jag några konstiga verkningar av xanoren jag tog igår tror jag...jag hade massa sjuka mardrömmar och vaknade och frös som en gris och var helt svettig...var rädd för att gå upp ur sängen för drömmarna....ja vet det låter lite knasigt för att sägas av en 30-åring...men så va det i alla fall...:P
Är fortfarande rätt seg, har "vädrat täcket" i mamma o pappas soffa några timmar...:P

hittade tapeten jag vill ha som fnd i sovrummet på nätet i går ...äntligen har ju fan letat asså...så jag lägger upp en bild på den så får ni säga vad ni tycker:)

kraaam


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0