MAH SISTA

   2009-04-25 - 16:27:16
Jahapp... jag är i Kulla och det är soligt och äckelvarmt ute och jag orkar fan inte vara ute i värmen...jaha vaddå tänker typ ni alla nu hon har ju precis varit i Thailand detta e la fan ingenting å gnälla över...men JOOOO...Detta är helt FEL...jag HATAR när det ar varmt i Sverige....är man utomlands är det varmt på ett annat sätt, man får gå omkring å vara lite svettig, å lite skitig, men det får man inte här...utomlands finns alltid närhet till hav och pool och svalkande ac i var å varannat hus å hem och det är heller inget som direkt ingår i var mans boende här i äckelsverige:(
Å så fort ja gick ut så fick ja rasslande, prasslande spindelvävshelvete i huvet o de gjorde definitivt inte saken bättre....:(

Ja pallar inte ens å vara ute därför sitter jag nu här efter att ha varit ute o glott på soolen och sen skyndade in igen....fyy faaaan vad jobbigt säger jag bara!!!

Eller.....är det helt enkelt jag som blivit en bitterfitta där INGENTING duger????
Nääääh...de tror ja knappast....=)


Här e ja o systermyyyster=) Vie snyggast i heeeeeeela världen=)
SNYGGAST VA ORDET!!!=)


Kommentarer
Candy

Tycker som att det låter lite bitterfitta klagande... va mindfull å njut utan att dömma. Sommar sverige är underbart, men smaken är juh som baken :P Jag går alltid omkring å är flottig svettig å skitig på sommaren, man får det ^^

2009-04-25 - 18:23:25
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0