LANGTAR EFTER MIN HUND

   2009-04-06 - 09:16:14
Nu langtar jag efter Joey...jag drommer om honom pa natterna och i natt da jag vaknade till tyckte jag han var i sangen och trodde jag var hemma innan hjarnan hann fatta var jag var:s
I dag ar jag ganska uttrakad....i morse regnade det men nu har det varit kanonfint precis som i gar fast nu kom en liten skur igen haha...Annars e det bra har da...i kvall ska vi val hitta pa nagot roligt ...kanske chaweng och starz show (katoyer) eller nagot annat skojsigt...fan i dag langtar jag verkligen hem alltsa...oh sa ar jag arg for att syrran o Pata tycker att JAG alltid ar problemet sa fort det ar nagot man inte ar overens om...jag e ju sjuk i huvet for jag har ju borderline sa det ar klart JAG ar den som ska fa ge mig varje gang...i dag hade vi inte bestamt nagot vad vi skulle gora men tydligen skulle vi cykla hela formiddagen det hade Pata bestamt...sa da blev jag ratt sur eftersom vi hade andra forslag, men dom akte ivag pa javla cykel..dom som aldrig cyklar hemma ens...och fick kommentaren att ja men det man bestammer dagen innan maste vi gora...hmmm...jaha nar infordes denna regel???
Samma sak varje resa...idon och jag satt aven och vantade pa dom i gar vid poolen da dom bara skulle gomma en cache och sen skulle vi luncha...vi vantade och vantade och da dom kom tillbaka sa jaaa....da hade dom ju hittat en strand att ligga o sola pa...sen skulle killarna kolla formel1 och vi hann inte luncha ...sen ville patric absolut kolla klart pa formel1 och vips var klockan 6 pa kvallen och vi hade varit skithungriga hela tiden...sa nog i helvete offrar vi en del for dom, men vad fan har vi fatt tillbaka?
i kvall ska vi i alla fall dra ivag aven om inte dom ska med...
jag fick ocksa hora att jag kanske borde gora en kedja pa varat gral i dag .....aterigen alltsa sa ar JAg problemet ...varfor skulle syrran annars ens klamma ur sig nagot sadant? Men hon trodde inte heller det skulle cyklas i dag forran Pata sa det....men men ...ord ar lag!!!
Och jag e less...for vi bor i buschen och man maste aka taxi for att ta sig nagonstans...finns inte ens song taos har:(

Saknar alla...nu ska ja ut o face the rain for att fortsatta ha trakigt!!!

Idon e bra i dag i alla fall:)
Puss

Kommentarer
Linn

Va tråkigt att det är regnigt å dessa konflikter..

Här hemma har det blivit vår på riktigt nu å i Lördags grillade vi för första gången i år :)

Hoppas vädret blir bättre å att du kan koppla av å njuta resten av tiden nu ^^ <3

2009-04-06 - 14:13:46
Marie

saknar dig till tusen och försök att ignorera dom bara. vet att det är svårt.

pusspusspuss <3 <3 <3 <3 <3

2009-04-06 - 14:48:51
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0