KRAFFSAR MIG PÅ SOLBRÄNNAN o FUNDERAR PÅ ATT FLY LANDET

   2009-04-19 - 18:38:03
Fan....fan...fan....vad Sverige är grått, tråkigt, stelt och bara SKIT!!!
Man kollar på tv å det snackas om euro, töntiga lagar å annat skit som bryr mig NOLL...jag har aldrig brytt mig speciellt mycket om SVERIGE och gör det inte nu heller...det är i ett annat land som min framtid ligger...det är naturligtvis inget jag insett bara för att jag varit utomlands utan det har funnits med många många år, men det är klart att det förstärks varje gång man åker utomlands ett tag....jag har fortfarande inte lagt in bilderna i datorn från resan...men då det är gjort så kommer jag berätta om den.
Just nu är jag vara seg, och har inte lyckats ta tag i en enda sak hemma...i går somnade jag typ vid mamma o pappas köksbord vid 22-tiden så jag fick ta mig hem fast jag hellre hade sovit där vid bordet....klockan var i Thailand03.00 så de e la inte konstigt man e lite ur spel lixom...ja somna innan ja la ner huvet på kudden kan jag säga....


Å förresten...ja vill ha en ROSA VESPA så de så=)
Å den ska ha plats för JOEY!!!



Å så störtkruka...de måste man ha:P


Puss sålänge

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0