GIVE ME MY LIFE!!!

   2009-04-23 - 09:31:47
i dag känns det ännu så länge lite bättre....jag har upptäckt en sak....:O Att jag ha ju  missat 2 dagar av min morgonmedicin nästan på raken och i samma veva har jag ju fipplat med dom eftersom det är tidsskillnad mellan Thailand och Sverige och nu har jag tagit dom ok igen och jag mår bättre i dag....brukar ta dom som jag ska...vet inte vad som hände riktigt....:S
KANSKE kan min svacka ha med det att göra OCKSÅ.....:O???

Vem vet vem vet.....nu ska jag snart till jobbet....i går var det ok på jobbet faktiskt...=) Chefen behandlar mig annorlunda nu mot förr och jag kan hantera honom annorlunda med.

När jag o Joey var ute på morgonen kom Biggans karl som joey varit hos en vecka då jag var i Thailand...Joey blev tokig och skitglad och sen gick han baklänges och tittade efter honom då han gick långt långt bota ...sen trodde han alla som kom var HAN och så ville han INTE gå....men sen gick det bra....han e för fin min lilla gubbe=)


Nu måste jag göra mig i ordning




Kommentarer
Candy

Aah antagligen så spelar det där med medicinen lite roll oxå. Men iaf så kan det juh nog bara bli bättre nu :) kram

2009-04-23 - 22:12:51
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Sheepmother

Du är brunare på version 2 än på version 1 av denna bild... :-) Saknar hatten dock...

2009-04-24 - 12:54:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0