FUCK YOU!!!

   2009-04-22 - 09:30:01
Jag hatar allt!!!
I dag ville inte bilen starta heller först då jag skulle hem från idde...:(
Men så fippla han lite med den och nu startade den i alla fall så jag kunde ta mig hem...får se om den startar då jag ska till jobbet vid 10 med....
Ska jobba mitt första grispass i dag....har ju fått den glammiga arbetstiden månfag-fredag 10-18 ...det känns ju oxå jävligt roligt!!!
Jag sover som fan men ändå är jag så jävla trött hela tiden så ja känner mig halvt medvetslös!!!

I går fick jag ringa min terapeut för jag ville bara banka mitt eget huvud i en vägg....!!!

Life sucks sucks sucks sucks sucks sucks sucks sucks sucks sucks ....fucks!!!





Tack Candy för dina komentarer....skönt att du förstår mig i alla fall=)

Kommentarer
Candy

Aww så lite så hun<3

2009-04-22 - 21:57:26
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0