TJEJ JOUREN

   2008-09-25 - 21:43:16
I kväll har jag varit på infokvällen på tjejjouren i Norrköping...nu ska utbildningen igång och sen e ja redo att joura och hjälpa andra tjejer som behöver prata/skriva eller fika av sig=)

Eftersom jag vill jobba med något liknande så kan detta ju vara starten på tankarna kring VAD jag vill utbilda mig till mer exakt=)

Joey o jag har varit nere å pratat me finska grannen hon e så underbar å prata me asså=)

Håller på å ska fixa min blogg nu....en tjej ska hjälpa mig med designen=)

puss

Kommentarer
Arn

Finska grabben tycker att det inte bliva battre, hellre tilbax till gamla än denna nya konstiga utseende som komma, svarta bakgrunder inte vara bra, kanske virus bakom?



Ha de gött1

2008-09-26 - 22:45:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0