SKIT!!!

   2008-09-22 - 23:01:58
Det blev ju ingen marknad det var ju lite halvkasst väder så ja städade garaget med mamma istället...de var faktiskt jävligt roligt ska ni veta=) jag å min mamma har fått så otroligt fin kontakt med varandra sedan jag var inlagd i princip...alltså ett år ungefär...i dag var jag på DBT gruppen...en medlem var inte där och svarade inte på telefon så våra terapeuter åkte dit o kollade upp henne hon var ok, sjuk bara=)
Har kollat på film...nu har jag tagit en halv stilnoct och ska fan sova...i morgon ska vi kolla lägenhet till idde å så ska ja ta bort stygnen på lilla tåååååån=)

Förresten var ja med mamma i går med vi sydde kudde o täcke åt Joey blått med spöken på ...he loves it=)

Har ju börjat snacka me negerns polare Heydeck...men jag känner att jag nog inte vill det egentligen....så ja ska nog tacka för mig=) Har ett för bra liv för att dra in dom jävla kuksugarna i mitt liv igen!!!



Kûche


Meine kûche


Min catwalk=)


Livingroom


Den hopplösa hallen ....förslag på vad jag ska göramed den tack=)


Fondväggen i v-rummet


Slutligen ett lite halvtrassligt foto på kölet igen=)

Tack LaLa för komentarer ja eelskar diiiig hallooouuu silja halloooou=)









*sparkar alla andra på pungen*

Kommentarer
Linda

Hej,



du får maila mig ang bloggdesign på [email protected]



Mvh Linda

2008-09-23 - 08:58:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Avve

aaaaaw så fint vill ja me ha =) Linda e super bra =)

2008-09-24 - 17:31:30
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0