LEDSEN

   2008-09-23 - 16:59:33
I dag skulle han titta på en lägenhet...det slutade med att han gick därifrån...lämnade mig och joey ensamna...vi fick låtsas vara intresserade och tittde på lägenheten:S
Sen fick vi gå ända hem...satt på kanten vid en cykelväg och viste inte vilket håll jag skulle gå...gick i alla fall hem...skickade ut han!!!
och nu mår jag så jävla dåligt!!!

Men han måste ta tag i sitt liv...han vill ingenting med livet och jag kan inte klamra mig fast vid någon som inte har några mål när jag själv kämpar för mitt liv!!!

Jag kan inte hålla honom flytande när jag knappt flyter själv!!!


Daniel förresten...välkommen gamle polare.....:)


*ledsen*

Kommentarer
Arn

Efter regn kommer solsken. Kan Snok vinna en match i allsvenskan, då är allt möjligt....Ta hand om dig.

2008-09-23 - 22:55:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0