LABIL=S

   2008-09-30 - 11:59:28
I dag hade jag verkligen bestämt mig för att jag skulle gå och testa vattengympan och att jag ska börja träna igen på allvar.
Ställde klockan på 06.15 för vattengympan började 07.30.
gick upp, var skitnöjd och på toppenhumör och hade massa förväntningar på passet. Tänkte basta och greja lite efteråt med och eventuellt simma lite.

Så när jag står och är klar i hallen med hund, väska skor å hela skiten så hittar jag inte bilnyckelnn....PANIK!!!
insåg sen att den ligger i Iddes il och han är på jobbet...letar efter den andra nyckeln, men den var lika borta den...allt bara rann ur mig jag grät som et barn...tårarna bara sprutade...mamma ville minsann inte skjutsa mig heller...hade ju fan kunnat gå hem:( ( hon hade väl inte tid).
Tjöt i typ en timme sen lugnade jag mig och la mig igen och tänkte dra igång portabla dvdn...haaaaah trodde bitterfittan ja....då har den jäveln pajat med...!!!
underbar dag....fy faaaan blev inte lyckligare av det...!!!
Funderar på att bara köpa en rosa nu...skita i å hålla på med den andra!!!

Somnade om av utmatning typ och vaknade 10.20 gick på powerwalk med joey i sliskelislaskigt snuskregn men det var otroligt skönt...sen hem å käka superdupersnusknyttig frukost...huääääh!!!

Ska simma sen...så det så....men jag är fortfarande nedstämd!!!:(

LÄGGER UPP LITE BILDER FRÅN KOH SAMUI 2005 EFERSOM VI SKA DIT IGEN I MARS 2009=)
Å BO PÅ LYXHOTEEEEELL MED EGEN TRÄDGÅRD O EGEEEN POOOOOOOL HIHIHIHIIHIIIIII.........!!!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0