DEEBEEETEEEE

   2008-09-12 - 07:27:48
Ska på DBT *hurreeeeey* jag måste vara den enda i världen som älskar att gå i terapi hahahaha..Men om man gjort de framsteg som jag gjort så hade vemsomhelst älskat det..=D
Håller på å förbereder för loppisen i morgon, sen är det bara att hoppas på att det INTE REGNAR för heeeelveeeteeee!!!!!!! Har gjort i ordning små påsar med smink o grejer lite blandat så jag ska bli av med de saker som jag kanske inte säljer i första taget annars....de jävla eyelinerna jag köpte asså de e fan skitsvårt å sälja dom fast folk tycker de e billiga me 30 kr /st=) Jag själv betalade typ 8 spänn styck för dom...man e la businesswoman...eller jaaa nu hade jag ju inte sålt nån av dom än ja....hahahaha

har sovit som en prinsessa i natt=) min tatuering gör väl skäl för att få sitta på mig hahahahaha...för dom som inte redan vet och som inte kan thai....JAG ÄR IDN PRINSESSA är texten som pryder  min nacke och rygg=D
Lägger väl in bilden igen på när den bara var några timmar gammal i april i år=)



Jahapp nähäpp johopp...e på ett jävla bra humör får väl se hur humöret ter sig nu när jag ska försöka få på mig normala skor efter operationen....*AAAAJEEE*

puss på alla mina små gamar=D

Kommentarer
Avve

fin fin

2008-09-12 - 17:23:04
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0