BIJAN´s ÖDE = DET KUNDE VARIT JAG

   2008-09-10 - 22:22:38

I dag pratas det mycket om en kille Bijan 23 som tog sitt liv efter att ha fått tips och råd på olika självmordsajter på internet.
Kan inte låta bli att tänka på att det är mindre än ett år sen jag själv hade en favoritsida på nätet http://www.sjalvmord.com/ lusläste varenda jävla metod...har nog skrivit om det tidigare i min blogg kan jag tänka mig...just nu känns sidan mest skrämmande....med tanke på att läkare och terapeuter hade extra resurs på mig runt min 30-års dag då jag fram tills min födelsedag inte trott att jag skulle bli 30...
Men det är fan tack vare dom och tack vare mig själv som jag är här i dag...OUFF VAD JAG E BRRRAAAAAA=D

Det sjuka är att när jag såg det på tv så var det precis som om dom kunde ha pratat om mig...*ryyys*

*hahahaha* pratar precis me Marie....ja ba -hahahaha de kunde varit JAG...hon skratta som fan och sa jaaaa precis vad jag tänkte hahahahhahaaaa.....jäjäjäjäjäjäääää......

grannens hund har i dag suttit ensam HELA dagen i alla fall sen 11-22 var kissar den???
Den har gjort så i flera veckor nu....det är kamligt jävla idioter ska inte ha hund!!!
FAN VAD ARG JAG BLIR!!!!!!

God natt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0