ÄH LÄGG AV NU!!!!

   2008-09-07 - 18:13:14
Nu är jag fan så trött på ALLT vad män är...just nu känner jag bara att jag vill vara ENSAM!!!!
just nu behöver jag bara tid för mig själv...jag kan inte hålla en annan person uppe samtidigt som jag ska jobba på med mig själv...det fungerar verkligen inte:(
Måste få mera tid för mig själv och som det är nu så fungerar ingenting så är det bara!!!

var i Kulla i går, det var trevligt...Mr o kidsen kom dit också, men dom stannade typ mindre än en timme sen fick dom rycket o sprang ut till bilen nästan o glömde kvar alla saker dom hade med sig ....tjaaa så e det när man e förvirrad på livet...!!!
jag orkar i alla fall INTE vara en del av det när det är som det är just nu!!!

Näää taaack!!!

i morgon e det 3 timmar DBT igen i love it...=) vad skulle jag varit om jag inte fått denna terapi??? troligtvis DÖD!!!


Tack Joey för att du alltid finns vid min sida och för att du värmer mig när jag är kall
Tack mamma för att du lyssnar på mig
Tack syster för att du ger mig lite moral att tänka på ibland
Tack pappa för att du passar Joey när jag är på DBT
Tack Idon för att du dragit upp mig en gång...stjälp mig inte nu då!!!
Tack Pata för at du ger mig beröm ...i alla fall på fyllan;)
Tack Marie för att du är min bästa vän och min blods syster...älskar dig för alltid min BB (borderlinebabe)
Tack Catharina för att du alltid finns i din lilla lägenhet på gatan när jag och Joey behöver dig
Tack Maria för att du kämpar så jävla bra med mig...utan dig hade jag varit död idag (DBT terapeut)
Tack Shiedeh för att du gett mig nya perspektiv
Tack Danmark för att det finns insemination för ensamna mammor;)





*släpp sugrören nu kommer jaaaaag* =D






HAR VARIT OCH ROTAT I ARKIVET OCH FÖRRA SOMMAREN SKREV JAG DETTA....DÅ KAN MAN SE ATT DET HAR HÄNT SÅ JÄVLAA MYCKET PÅ ETT ÅR FÖR MIG!!!



OBSERVERA DETTA VAR DÅ...INTE NU!!!!!


*UPDATE*
Har legat på badrummsgolvet och storgråtit...pratat med nationella hjälplinjen för psykjouren får man ju ingen hjälp utav ändå...mår skit...vill bara dö...varför e jag så in i helvete FEG????? VARFÖR????
jag har velat så många gånger under mer än halva mitt liv...VARFÖR VÅGAR JAG INTE???
Jag orkar fan inte...kan ingen se det???
Jag biter ihop för att ingen SKA se VARFÖR??? jag vill ju ha HJÄLP!!!
HJÄLP MIG SNÄLLA VEMSOMHELST!!!!

*UPDATE*
Bankar mitt huvud med en bok...ironiskt nog är det apotekets bok som handlar om värk...ptatat med nationella hjälplinjen igen...pratat med jouren...men dom e totalt jävla dumma i huvet...TA EN MACKA O TE SÄGER DOM....VA I HELVETE SER DOM INTE ATT JA E DESTRUKTIV OCH VILL TA LIVET AV MIG?????? TAAA EEEEN MAAAACKAAA FRIIIDAAAA TAA EEEEEN MAAACKAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förbannade jävla helvetes faaaaaaaan...ensammast i världen e jag med....ingen i helvete har jag att vända mig till...jag orkar inte mer...varför får jag ingen hjälp???
Om psyk hade lyssnat på mig i början så hade det här aldrig hänt ...om dom tagit mig på allvar från första början...jag kände ju igen mina egna signaler...varför gjorde dom inget när jag bad om det????
TA EN MAAACKA ...TAA EN MAAACKAAAAA!!!


Kommentarer
Marille

hihihihi du vet vart ja finns..iiii dig

2008-09-14 - 17:59:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0