SÖKER JOBB

   2008-10-17 - 12:59:34
Sitter o kollar på ams....har i alla fall sökt tre jobb nu ...ett på resebyrå i stan, ett som butikschef på spelbutik i Motala och ett som social ...nånting....man arbetar med människor i olika sociala situationer. i Norrköping det med
Vill helst ha det på resebyrån:)

har varit på vattengympa och har en energi som fan i dag ....ska nog åka upp till mamma o pappas hus i dag och greja med mina möbler och städa/tvåtta bilen med....dom e ju i Lindon ju så jag har huset för mig själv hehe....Ska till läkaren med för min hörselgångsinflammation har blivit värre...så nu e det igång IGEN!!!!!

i morgon ska jag städa och tvätta och gå på vattengympa igen=)

puss gnuttarna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0