REGN Å HELVETE

   2008-10-01 - 13:45:18
Känner inte ett skit för att göra någonting alls...fy faaan asså...man kanske skulle dra på en film eller så...men fan man somnar väl bara igen...har i alla fall varit ute på powerwalk med Joey ...INNAN regnet började...Joey e lika slö som sin matte i dag...tro fan de....huuuuh...!!!
Simmade 30 längder i går o bastade....e skitsugem på att bubbla lite eller klämma in mig i en varm bastu i dag igen...men jag orkar lixom inte ens gå ut mera...jag behöver SOL!!!




HMMM...TACK, MEN INTE RIKTIGT VAD JAG HADE TÄNKT MIG ....



HMMMM...NJAAA...DET E KLART DET "BRÄNNS "JU MEN INTE RIKTIGT BINGO....FÖRRESTEN INGÅR BRUDEN???...



SÅÅÅÅ JAAAA NU SNACKAR VI.....LITE MER EXOTISKT KANSKE BARA...



ÄÄÄÄÄHHH FAAAAN SÅ ÄCKLIGT.....DÄR VILL I ALLA FALL OCH BEHÖVER JAG LIGGA!!!!

Kommentarer
Avve

hmmmm vem behöver inte det?? =D

2008-10-01 - 15:31:53
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0