GEOCACHE o URBAN EXPLORER TRIP

   2008-10-26 - 17:30:04
I går var jag, syster o Pata på cache-tour till Västervik....vi hittade ett antal ...men den största händelsen för mig var då vi hamnade vid ett övergivet mentalsjukhus ...kände på dörrarna och tänkte att faaaan det är ju precis detta min urban exploration dröm är...att gå in i just ett övergivet mentalsjukhus...när jag kom till sista dörren så tänkte jag vända, men drog lite i den i alla fall...den var ÖPPEN!!!!

Det bara small till i kroppen på mig av spänning och jag var inne på några sekunder...syrran kom in med lite snabbt, men gick sedan ut för att hitta pata igen och hålla koll så ingen kom...Jag gick bara genom första och andra våningen...tyvärr så var sjukhust tömt och det fanns inte några direkta saker att se...hängde någon nyckel där...toarulle...medicinskåp...gardiner å så ...

Så nu har jag geomfört min första riktiga urban exploration=)

Nu längtar jag till cache inventet i Borås nästa helg=) Ska då placera ut mitt geocoin och travelbug som vi snappade upp i går på lite olika koordinater=)

BILDER SÅ KLART=)



















LÄGGER ÄVEN UPP LITE ANNAT MYSKO FRÅN GÅRDAGENS GEOCACHE/URBAN EXPLORER TRIP=)



Kommentarer
Marille

Öhh...vad är de på en av bilderna? En hand? :-S

2008-10-26 - 22:56:53
Kusin Malin

Var man inte galen när man kom dit så är man det definitivt när man blir utsläppt igen. Vilket obehagligt ställe! Så...vitt!

2008-10-27 - 13:00:11
Alina

Gillar din blogg om jag inte sagt det förr!! :)

2008-10-27 - 13:07:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
MustaVeri

Var ligger sjukhuset? :)

2008-10-29 - 20:58:41
URL: http://mentalabuse.blogg.se/
Avve

huhuhu.... /rädd....

det såg verkligen ut som en hand.... eeeewwww

2008-10-30 - 20:37:47
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0