WEBDESIGN

   2008-11-23 - 06:32:39
...Som ni ser håller min sida på å ändrar form, färg osv litegrann...håller på att lära mig grunderna i webdesign...min sida ska som tidigare sagt få en helt ny design inom en snar framtid...men just nu leker jag lite =)

Håller mig till mina glada rosa färger ännu=)

vaknade 04.45...Joey ligger i kkorgen bredvid mig med sitt spöktäcke på sig och e skittrött...men det är han med all rätt...det borde jag med vara antar jag...men men...man kanske skulle ta å käka lite frukost...:)

Höll mig från godiset jag köpte i går, när jag väl fått det så var det inte så himla interesting längre....*hahahaha*

nej nu ska jag äta frukost...jag som blivit sååå ordentlig med maten....=) och sen ska jag krypa ner i sängen igen ...kanske kolla på någon kass film...vem vet:P

För övrigt så har jag tagit upp funderingarna på att söka läkarlinjen igen...och nu känns det som om jag verkligen skulle kunna göra det och satsa på att bli läkare också...:) Ett krux är att jag tror högskoleprovet är då vi är i thailand:S hjälp någon hur gör man då?????

Puss på magarna sålänge


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0