VACKRA TING

   2008-11-13 - 10:42:37
Tänkte i dag bara ägna min blogg åt vackra saker...japp då sätter vi igång...=)




kanonfina karamellstolar i Borås...det bästa var att de var supersköna oxå, det värsta....det var att bilen var för liten att frakta hem dom i :( (i´ll be back)


Tänk att få bada i det här rosa vatnet;) Skulle döda för det...stranden är för övrigt till salu och ligger i Costa Rica



Borde finnas i varje bebis mun

underbart vacker


Ett måste i varje kvinnas bokhylla


ALLA svarta barn är UNDERBARA


Skitsnyggt golv som kommer platsa bra i min hall och mitt kök:)


vackrast av dom vackraste är riddarsporren med den exakt rätta blå nyansen


Schyssta välgjorda braids är hur vackra som helst...och finns ju med variation till förbannelse...nyttjade flitigt småtjejerna på jamaica under tiden jag bodde där för att braida mitt hår...finns ingen bättre frisyr för ett tropiskt klimat under längre tid:)

Friis & Co badrock....hur underbar som helst....behöver jag säga att jag är ägare till en;)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0