SNÖKAOS

   2008-11-24 - 07:54:31
I natt vaknade jag vid 2 och låg sedan vaken till 5 för att sedan gå upp vid 7 då klockan ringde...låg och messade med Marie som också var vaken...hos henne blåste det visst som sjutton. och nu när jag tittade ut genom fönstret så är det hur mycket snö som helst och det bara yr i luften...det är i alla fall några grader kallt så det är inte bara slask ...=)
Ska på DBTn...i dag får vi 2 nya tjejer i vår grupp...det ska bli spännande! Det är exakt ett år sedan jag började nu ...jag har gått ett varv och har precis skrivit nytt kontrakt med Maria...ska skriva i gruppen med...
min blogg tog rekordfart i går....från att ha haft typ 31 besökare förut som mest på en dag så hade jag i går 105 besökare...jag har inte engagerat mig i att skaffa läsare förut då jag egentligen mest skrivit denna blogg dör mig själv och mycket i terapeutiskt syfte...men nu så verkar folk blivit lite intresserade i alla fall det är jättekul:)
Nu ska jag väcka Jobs och gå ut...han e göörtrött...ligger i korgen breve mig vid datorn nu!!!

Pusstackhej...återkommer mer under dagen




Kommentarer
emma

Hej! Tackar för dom fina orden. Jag är ingen höjdare på det här med blogg design. Men jag skulle kunna göra ett tappert försök. Skriv vad du vill ha i ett mail, carlzone@hotmail.com. men eftersom jag är dock väldigt upptagen i mitt jobb så det kan dröja en stund. Men vill du så kan jag.

2008-11-24 - 10:43:08
URL: http://carlzone.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0