SIPPAN VEM E DU???

   2008-11-20 - 14:47:19
Har fått ett jättegulligt inlägg av SIPPAN...alla inlägg gör mig otroligt glad men detta värmde mig väldigt mycket...jag skulle jätegärna vilja komma i kontakt med henne...ska ta o maila henne precis just nuuu....


Din komentar värmde verkligen och jag tackar jättemycket för den=)
Sen är det alltid roligt när man får se att det verkligen ÄR folk som LÄSER ens blogg som maninte har en aning om....=)

Har för övrigt varit i Blacka i natt...målat lite tröskel, lite lister osv...för de skulle fixas nu när den lägenheten ska säljas:)
Gjorde också en sjuhelvetes massa DBT i går kväll och i dag...känns så himla bra och jag har nu insett när jag kikade lite i pärmen å så ...at....jag lever ju för sjutton efter DBTn väldigt mycket i mitt vanliga liv nu!!!!! :O
Jag har verkligen snappat upp otroligt mycket fast jag ibland inte alls tror det...

Ha det så bra nu allihopa jag älskar er=)





*tjohoo* :O:O:O

....men ...va faannnn skrev ja nu...:O

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0