KISS

   2008-11-21 - 18:29:13

I morse vaknade jag vid 5 och var döpigg så jag satte mig vid datan en sväng innan jag sedan glatt plaskade några längder i badkaret runt 6-tiden samtidigt som jag ringde och morgonterrade systeryster...hon började lite smått undra om jag hade alla indianer i kanoten då hon hörde hur jag plaskade glatt i mitt varma badvatten:D

Sen drog jag o joey iväg till DBT´n ...hade ingen hundvakt i dag så han fick minsann ta på fleeceoverallen och vi segade oss ut i -7 grader. dessvärre hade jag inte dragit fram overallen ordentligt så han råka kissa i den...hej å hå...skrapa bil...starta bil...upp igen...av me overall...kissig hund i hissen...stress stress...hej å hå ...kiss kiss kiss...

Å så stressa iväg med en pipande frysande hund med kiss på magen i en svinkall bil...asså jahapp så går det när man e uppe tidigt ja....:S
Vem har sagt att det e ett pul att ha barn????? hund då?????

DBT´n gick bra...vi har kul...vi står och väger på gränsen mellan steg 1 och 2 i individualterapin:)

Nu har jag klippt Iddes hår, målat hyllor till hallen, dammsugit och håller på å tvättar....ojojoj....damn va ja e BRA



Denna mannen e så snygg att ja funderar på å släppa mitt liv å dra å söka upp han...*mums*
Vad 17 gör jag här? Jag får nog flytta hem till Jamaica snart ;)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0