JOEY 10 ÅR

   2008-11-12 - 14:28:20


HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAA...!!!







I morse väckte jag min älskling med skinka på sängen o paket som väl iof inte var inslagna...men ändå:)
Sen gick vi på en kortispromenad i mattes nya regnställ som ja köpte av grannen Helene i går då det inte passade henne ...helt nytt alltså...jackan e najsast...den e svart med vita små ränder på...ydda för att vara ett regnställ...men fint=)

Tänkte mest lägga in lite bilder på mitt hjärta i dag för att hylla honom och för att han exakt i dag varit hos mig i 6 år...jag glömmer aldrig så jag hämtade min lilla älskling på Arlanda med mamma o gudmor Helene=)

Jag tycker förresten att han är bättre i dag...han har inte fått någon hostmedicin för han har inte hostat något...och han var inte lika flåsig på promenaden heller=)=)=)

*KÄRLEK*








JOEY FICK POST I DAG FRÅN MALIN o LOUISE -Han blev jätteglad



DET VAR NÄR JAG TAGIT DESSA BILDER SOM JAG FÖRSTOD ATT HAN INTE MÅDDE BRA...TITTA PÅ HANS MIN...DET VAR DAGEN INNAN HANS KENNELHOSTA bRÖT UT...






GRATTIS MIN ÄLSKADE FÖLJESLAGARE I LIVET, MIN KÄRLEK...MITT ALLT....

Kommentarer
Avve

GRATTIS i efterskott JoeyBoy!! Hip hip hurraaaaaa

2008-11-14 - 22:37:13
URL: http://lalathebean.blogg.se/
Hundmodebloggen/Emma

Grattis i efterskott, Joey!



Så söt! Och han klär väldigt bra i fleecen :)

2008-11-17 - 00:09:47
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0