ÄR DET MIG DET ÄR FEL PÅ?????

   2008-11-29 - 04:48:24
Jag vet inte om det är MIG det är fel på eller om jag är befogat upprörd och uppe i känsla:(
I dag kom ungarna till I och vi provade en ny mjölk på T som skulle vara laktos/glutenfri efter 10 sekunder börjar hon spy och I bad mig ta henne till duschen det gjorde jag så klart...hjälpte henne där och då ringer hans telefon, det var såklart ungarnas mamma som vanligt som ringde hon sa att hon skulle komma bort med ungarnas väska...grejen är att väskan ska för helvete lämnas på dagis där I hämtar barnen och inte kommas farande med på kvällen varenda jävla gång...!!! I sa till henne att nej han kommer och hämtar henne men hon slängde på luren med orden att hon skulle komma bort o säga hej då till barnen...men det borde hon väl också gjort då dom lämnades på dagis.
Då han pratat i telefon gick jag för att hämta något och bad T hålla i duschen...då jag är tillbaka bara några sekunder senare står I och duschar henne och jag tänkte bara jaha ok då...då berätta han att deras mamma var på väg och jag sa att aah men då får du fan gå ut och ta sakerna och säga att hon träffar barnen på söndag igen för det är DIN helg och då ska hon inte hålla på som hon gör.
Då fick jag till svar att han minsann inte kunde tjafsa nu för han hade en dotter att ta hand om...ursäkta men jag höll faktiskt på med det om han inte märkte det och han s´ka nog vara jävligt glad att jag tog hand om hans nerspydda dotter på 4 år fast jag inte ens behöver. Ok fine sa jag och gick in i sovrummet...sen kom T in och la sig hos mig och så kommer I in och säger att jaa lilla gumman snart får du säga hej då till mamma för hon kommer....seriöst varför plågar man sina barn så????

Hon kom i alla fall och då killarna inte visade sååå mycket intresse så står hon o ropar på dom vid dörre att dom måste komma å krama henne...suck!!!! ofredande säger dom på våldsroteln och jag kan garantera att det hänger i luften med en anmälan på det SAMT egenmäktigt förfarande då hon ju faktiskt tagit I´s halva vårdnad och styr över när han får se dom...alltså då hon har något bättre för sig...!!!

Jag gick sen upp med T i hennes säng och la mig på golvet i D´s rum o gjorde DBT kedja på mina känslor och tankar just då för att lugna mig själv.

T kräktes då ner hela sin säng...o sov samtidigt så det var kräks överallt...jag slet upp henne o bär henne till duschen där jag tar hand om henne igen och I byter i sängen. Jag sitter sedan med T inne i badrummet och tar hand om henne i ca 30 minuter innan vi går ner och bäddar ner henne i vardagsrummet på ett täcke.

D och E skulle sen gå upp å sova i sina egna sängar och då frågade D sin pappa om det var för att jag är här som han inte får sova i pappas säng....jag har sagt att regler måste hållas även om jag inte är där och han låter dom sova i dubbelsängen allihopa då jag inte är där och då är det klart att blir det massa regler när jag kommer BARA, så är det JAG som blir svarta fåret i barnens ögon, men det kunde I minsann inte fatta!!!

T har sovit på täcket på golvet nu i natt och jag har inte sovit ett skit...hon rosslar och låter och snarkar så in i helvete...sen kom hon upp i sänfen vid 3 och jag ba jahapp ok.....I bara ordnade kudden till henne och så fick hon ligga där...en timme senare när jag lyssnat på dom båda plus Joey ssom snarkade med så sa jag till I att det här går inte jag har inte sovit ett skit...hon sparkar på mig dessutom...GÅ OCH LÄGG DIG NÅGON ANNANSTANS DÅ fick jag till svar då!!!!!!!:O
Med detta bevisade han för mig vem som har förtur till sängen ...jag har verkligen försökt...jag ÄR HÄR...på månader har jag hållit mig härifrån då barnen har varit här då jag inte orkat då det inte finns en regel i hela huset...och nu ska JAG gå från min plats i sängen om det inte passar mig så hans barn kan ta över!!!
Nu sitter jag alltså vaken...har ringt o snackat med min älskade syster en timme....skönt med folk man kan prata med mitt i natten....jag vill bara hem men jag har min bil hemma...så jag kommer inte hem heller....jag är skitfrustrerad...ligger på soffan o glor i taket...så jag satte mig här...det värsta är att jag börjar fan med bli lite illamående nu ...fan om hon e sjuk o det var därför hon spydde...då jävlar:(

Jag vill gärna ha komentarer om detta...'r det jag som har en konstig syn på barn eller???

Alltså  detta är en liten del i allt som varit genom tiden...detta var bara nu.....men jag pallar inte...kan man lämna någon för att personen har barn och det är kaos så fort han pratar med deras mamma för att hon har så enorm kontroll över allt o alla???? KAN MAN DET??????


Love u all....

Kommentarer
Marie

ja älskling det kan du.

men tänk över allt riktigt noga innan du gör något.

tänk på det som är bra och det som är dåligt.

om ja tänker på allt du sagt till mig så finns det bara en sak att göra!

love you!

2008-11-29 - 17:55:49
URL: http://marilles.blogg.se/
Emma

Tycker att ni båda borde kunna säga till om saker. Lever man tillsammans, så ska allt vara TILLSAMMANS. Så tycker iaf jag att det ska vara. Nästa gång, se till att ha din egen bil med dig. Då slipper du frustrationen över det hela och kan åka hem om det skulle kännas bättre.

Försök att alltid vara lite före andra i tänkandet :)

Då blir det bäst och det skadar dig själv minst.



Kram :)

2008-11-30 - 21:39:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Kajsa

Hej!!



Har nyligen börjat läsa sin blogg. Vill bara säga oj vad jag känner igen det här. Man kan aldrig vinna. Man är alltid den elaka med regler? Hur kan man ha tre barn och inte en enda regel? Jo min hade me 3 stycken o ett ex som hörde av sig VARJE dag och komenterade allt jag gjorde. Mitt råd..gå om du orkar vet att det är jättesvårt är själv mitt i ett bryt.



kram

2009-07-09 - 20:18:14
URL: http://maskrosprinsessan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0