MITT LIV = JAG BESTÄMMER!!!

   2008-05-23 - 09:43:39
Nu är det så här gott folk....jag har precis tagit besittningen över mitt liv igen...jag är glad, uppåt och har insett vilken jävel Johan är som levt detta dubbel liv...och sedan dessutom skyller på MIG att han var det...att han tröstade sig med henne för att vi bråkade så mycket...jaaaa vad var bråken egentligen???? Jo jag mådde skit då han fick jobbet på grund av min borderline och han blev förbannad när jag mådde dåligt och grät och hade ångest hela tiden...det e la en riktig man de va hahahha....jag vet många som nog blir glada när dom läser detta..har ju inte bloggat på ett tag och en hel del har faktiskt hänt sedan sist!

Känner mig STABIL!!!
har en underbar kille vid min sida som varit med om i proncip samma sak som jag vad gäller otrogna jävla idioter...( well jag har ju haft en hel radda då rå ) och vi förstår varandra väldigt bra ...han har dragit upp mig en hel del...i dag ska vi hem till honom...grilla...testa hängstolen:P men innan det ska vi till stan...japp  alla underbara vänner....jag är glad och känner att jag är på rätt väg...varför ens ödsla tankar på johan o hans lilla luder????

Dom passar bra ihop...så är det....var nog tur att dom hittade varandra igen after all...märkligt bara att NÅGON i världen vill ha en man som levt med två kvinnor och man dessutom visste om det hela tiden som den andra tjejen som hon var...hon visste verkligen att jag fanns...men fann sig i det...hur sjukt är det då?????

japp...jag är glad för johan är väldigt arrogant och spydig...han hade ju 5 jobb på ett år ...många av dom fick han helt enkelt inte ha kvar,...det säger ju en del det mer...

dags att leva mitt liv!!!


Kommentarer
Lisa

Ha en jättefin fredag!

2008-05-23 - 10:22:44
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
Kusin Malin

*gör vågen för princess*

2008-05-23 - 11:30:32
Johan H

You go girl! Kul att se att det börjar ljusna på himlen! Jag håller på dig!

2008-05-25 - 03:34:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0