VAD ÄR ETT LIV???

   2008-03-18 - 20:30:09

Ofta undrar jag det!!!
Hur lever andra sina liv...hur lyckliga är dom???
Hur mycket skär dom sig i armarna tills blodet rinner???
Hur mycket smärta och tårar går en vanlig människa igenom???

Jag har i alla fall bokat tattoo tid nu...dom hade ingen förrän 30 juni, men det blir nog tidigare eftersom dom ringer in mig vid återbud!!!
Han ja snacka med denna gång fråga om ja boxas mycket eftersom jag hade boxningsjackan på mig och skulle till träningen...:P han kände en där som han ville jag skulle hälsa till...

Fick veta i dag att jag nog inte är gravid i alla fall...såvida det inte blivit något nu sista dagarna...o de kan man fan inte veta asså...:S
Tagit nya cellprover i dag eftersom dom ringde och ville jag skulle det då de förra proverna inte gick att fastställa om de var normala eller inte...kunde ha sjuka celler...allt verkade i alla fall se bra ut i dag och jag slapp vävnadsprov i alla fall....suck har säkert cancer med...skulle faktiskt inte förvåna mig alls...helt seriöst...jag skulle bara jaha...men samtidigt skulle jag frånsäga mig all hjälp...!!!

I dag har jag gråtit...städat...varit med Idon...vi var o solade o käkade thaimat...=)

Min granne posthelené har varit på långpromenad med Joey i skogen...tror ni han såg snygg ut när han kom hem eller hahahaha....ren eller....moahaha...

*fuck for life*
JAG BEHÖVER INTE DIG!!!
MÅSTE BARA INTALA MIG DET:(
FAST JAG KAN INTE DET...ÄNDÅ:(

image153

image154
image155image158
UNDERBARAST AV ALLA
image156image157
image159
Börjar fan bli långhårig....måste nog klippa mig snart...


Kommentarer
Jessi

ja det är en bra fråga. vad är lycka? När lever man livet man vill? Vad vill man egentligen?
det finns så många frågor kring livet

2008-03-18 - 20:42:03
URL: http://jessi91.blogg.se
Anonym

ja det måset det du

2008-04-19 - 19:59:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0