NU KOMMER JAH CURE

   2008-07-03 - 00:20:30
HURRAAA...i morgon kommer JAH CURE the best man in jamaica till Stockholm och jag kommer vara där...det är uppvärmningskoncert inför Uppsala reggae festival.=)
Ska bli riktigt riktigt skoj asså=)
I måndags då jag var på tripp me syrran o Idon till Stockholm och fjäderholmarna...det var myselipysigt faktiskt=)
I dag fick jag min nya mobil äntligen ...la lite emellan...1000 spänn å då gav dom mig rabatt på den med trots att jag fått en så otroligt bra deal med Mats där redan=) I dag var det Tim som ja fixa med...=)

Annars är allt bara bra...pratade precis med Noah...han hade ringt och han ska med på WUP konserten Marcia Griffit och Ras Shiloh e med oxå först skulle det vara Beres Hammond men han har ställt in.

jag har fullt med utslag på min kropp IGEN...hade det ju för några veckor trodde det var värmeutslag den gången tänkte lite på att det kunde vara kåvepeninet jag fått och precis avslutat kuren med eftersom det hänt mig tidigare då jag fick trimetoprim mot UVI att jag fick utslag då kuren slutat och jag inte tålde den...i dag när jag vaknade så var det för jävligt hade ju fått annat pencillin eftersom kåvepeninkuren inte fungerade utan hörselgångs inflammationen inte försvann utan blev värre igen...och nu hade jag 2 dagar kvar på kuren och fick dra till sjukan....som tur var det christina som var jourläkare i dag ...det kändes bra som fan...ska få tillbaka henne nu trots att jag flyttat...eftersom vi haft så lång kontakt så tycker både hon och jag att det verkar vara en bra idé.

Fick nu en superduperdunderkur av prednisolon med 5 tabletter en gång om dagen samt tavegyl och mina vanliga kestine...allergi mot även denna sorts antibiotika nu är det alltså uppe i 3 sorter som jag vet om...det har ökat betydligt bara sista månaden:S men det har ju blivit typ 5 kurer med olika antibiotikum sen februari eller så...:S *suck*

Fick i alla fall avsluta skiten direkt nu ....bara att ja håller för fan på å klia sönder snart...huhuhuhuhu.....

Nu ska ja ta bärbara dvdn å lägga mig i sängen o glo på nån kass film ...kolla på dåliga texas chainsaw massacre i går kväll...suck....*gäsp*

Ni ska veta i alla fall allihopa att jag mår väldigt bra=)
Att få Johan ur mitt liv var tvunget för att jag skulle överleva!!!!!!

Jag ska ju gifta mig nästa sommar med:P

har ju en ny hobby...satte i gång i lördags å sålde mina kläder på loppis i stan...kammade in 3420 spänn på några timmar...och ryktet gick bland andra som var där och sålde att jag hade så fina kläder och saker...så det var riktigt hollabaloo!!!!
Ska iväg igen på lördag tänkte jag...det är så jävla roligt asså...

Böööh
BÖÖÖH


PRICKJÄVLAR!!!!!


LYCKLIG


HJÄRTAT!!!


UNDERBARAST I VÄRLDEN!!!!


Jag och två tredjedelar av "mina" barn :P


JAG O DAVVE



MARIES BOB..JAG HAR HAND OM HANS BRORSA DYLAN


AVSLUTAR KVÄLLEN MED LITE AGILITY!!!!! GOD NATT


Puss puss alla mina underbara frön...

//RuskPRICK

Kommentarer
Avelina

Bra Frida... så ska det låta! Men skriv oftare... tycker om o läsa din blogg! kram

2008-07-04 - 11:26:48
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0