FRUSTRATION

   2008-01-02 - 01:03:45

Har varit jätteledsen...konstigt är väl ändå att varken psykjouren eller ens PIVA svarar i telefon...?????
Vart ska man vända sig då??? hänt lite nu i kväll...skriver mer senare....ska sova lite...lägger lite pics så länge...puss

image102
NYÅRSHUND

image103
SKITLEDSEN HISSÅKARE

image104
SKITLEDSEN NÅGRA HISSVÄNDOR SENARE...

image111
EN LUGNARE DAG

image105
UTAN HONOM VORE JAG DÖD FÖR 2.5 ÅR SEN

image107
SOVRUM

image108
VARDAGSRUM

image109
MINA ÅNGESTMÅLNINGAR FRÅN I SOMRAS HÄNGER NU I SOVRUMMET...EN MÖRK TUNNEL
...ÅNGEST OCH HOPP


image110
Den här gamla byrån har jag haft på vinden för att ha saker i ...skulle köra iväg den men ja börja gilla den på någe sätt...den ska få en ny spännande färg=) de ni...

Eng: this drawyer was about to be sent away i had it in my storage and i started to like it somehow when i should leave it....so





Tack mamma för att du är världens bästa mamma *förlåt*
Tack pappa för att du är världens bästa pappa ....med sjuk humor
Tack Marie för att du är min trolovade och min allra bästa vän...*blodssystrar till sista andetaget*
Tack Jenny för att du ger mig lite moral ibland..min älskade syster
Tack Pata för att du fixar det jag behöver ha hjälp med
Tack Idon för att du alltid lyssnar om det krisar och inte tar på en =)
Tack Johan för att du lärt mig inse att jag inte kan lita på NÅGON
Tack Anders...min Anders för att du funnits i alla år...tror det är 13 nu...vi är oslagbara...om 2 år gifter vi oss eller hur var det?=p
Tack Ron för det grymma sexet...
Tack Blom för att du fått mig inse att en del männoskor aldrig mognar och blir vuxnare:(
Tack Maria min terapeut för att du ens ooorkar göra kedjereaktioner på tavlan om mit kaotiska liv
Tack alla ni tjejer och samt Shiede och Annika som gjort att jag känt mig välkommen i färdighetsgruppen från första sekunden

Fuck off Psykjouren som säger jag ska ringa DBT numret som jag säger att jag inte fått för jag inte har det men som dom då kontrar med arr säga att det SKA jag ha fått.
Fuck off Norra enheten som säger du ska ringa DBT för det är din kontakt nu eller Lisbeth i Finspång fast min läkare tom skrivit i journalen att det är till NORRA jag ska ringa INTE FINSPÅNG ELLER DBT på dagtid...HATAR ER


Ahja höööör seeeen....*lyfter på kronan och höjer vingarna*



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0