LEDSEN!!!

   2008-02-29 - 17:21:55
Jag är bara så jävla ledsen...har varit på DBTn...är i Kulla nu....kom hit igår och har varit i Norrköping på dbtn så det har blivit lite bilåka i dag kan man säga:(
Är bara så jävla ledsen...vi håller på med relationsmodulen nu och jag bara känner att jag aldrig kommer kunna ha en relation med någon igen....jag har alltid gett ALLT!!!
Låtit den jag varit tillsammans få allt den behövt...och allt för att han ska vara glad...men vad har jag själv fått????? INGENTING!!!

Just nu känner jag bara att jag VILL INTE LEVA!!!
varför måste jag leva när jag inte vill...jag kommer aldrig klara detta i längden i alla fall...och jag vet det...varför ska jag kämpa och må så här när jag ändå kommer stupa!!!????????



Gå å knulla nån....

image147
image148

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0