HUR FAN KAN MAN???

   2008-02-07 - 18:08:47

Låg och sov i dag ...har haft en skitdag från början...känner mig sjuk...å så ringde telefonen och väckte mig...det var Johan...han var dryg och kallade mig massa fula saker så jag kände att jag lika gärna kunde lägga på och det gjorde jag:(
Varför ska jag få ta skit för något han har gjort???
jag har inte varit otrogen...jag har inte left ett dubbelliv i över ett halvår...jag har inte gått och blivit tillsammans med min otrohetaffärs tjej efteråt...eller lovat någon att allt ska bli bra och att jag minsann ska visa det och sedan inte vågat komma hem utan dumpat någon via telefon och sen inte våga komma ensam o hämta sina saker...han är så jävla FEG!!!
Jag tycker fortfarande väldigt mycket om min Johan...men har accepterat faktumet men han behöver inte ringa och kalla mig saker och härja som om han äger världen:( vill han jag ska må dåligt...??? gör han så för att skydda sig själv för att han mår dåligt och skriker på mig??? känns som smo allt jag kämpat med i dbtn blåste bort i samma stund som han sa de där...kanske ÄR DET JAAG som är dum i hivet....kanske är jag precis ALLT som han sa???? kanske förtjänar jag inte att leva trots allt...fast jag just nu kämpar mot tiden...mot den 14e ...och den 18e...om han vetat vad jag kämpar mot så hade han kanske inte ens ringt just nu och härjat...dom försöker hålla mig vid liv över den 18e...jag känner att om jag klarar det så kanske jag klarar ett tag till efter det..


Johan kallade min Marie för "din cp-kompis" hur kan man göra så om någon man aldrig träffat???

Skulle åkt utomlands...men jag vete fan...dom runt mig säger att jag inte borde...att det är inte säkert att jag kommer hem igen..:(


Johan tycker ja e sjuk i huvet...men det gör intenting...kanske är jag det ...då är det så...inget jag kan göra åt det!!!
Undrar varför han inte sa det till mig när vi var tillsammans...???? måste ju varit samma sak då med ju eller?????

Mår riktigt jävla dåligt inuti...jag är bättre ...just nu ok det är jag...det syns på utsidan, men inuti är jag alltid likadan...TOM...SVART...SORGSEN!!!

jag VET att jag kommer falla offer för självmordsstatistiken...frågan är bara NÄR??? Ingen DBT i världen kan rädda mig jag VET ju det...kan hända jag kommer vara 45 men ja kommer ändå att göra det ...jag VET det ...

Levnadsglädjen är inte som förr...blivit värre och värre för varje svek och det här senaste tar jag mig nog inte ur...=(jag känner det ...även om det är ok...och folk tror jag är på bättringsvägen så finns det saker dom aldrig kan se...det är det som är så farligt med borderline...man kan vara helt normal utåt...men det enda man går och tänker på är döden=(

INGEN ....INGEN kan förstå vad som finns inuti en...dom tror dom förstår en men dom kan aldrig göra det...ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!

Så här vill jag ha det...har gjort klart allt ...

*vit kista
*rosa blandade blommor och blå riddarsporrar
*musik: there for u med Damian Marley, apologize med timbaland min o johans låt she´s beautiful med James Blunt mm ( har lista i dokumentet)
*alla ska ha glada färger på sig...inte svart...
*kremering
*jag villatt min aska ska spridas med vinden vid havet...eller vila tillsammans med Joeys

-bara ett litet plock...allt finns med i mitt begravningsdokument på lacie...:(

HORLIV!!!! LÄMNA MIG IFRED JÄVLA LIV!!!
Varför kan inte jag bara få DÖ????
varför måste man leva när man inte vill????
Varför måste JAG finnas??? jag vill inte...och jag tänker inte...blir modigare för varje dag som går...och VET jag kommer göra det!!! Dom som inte tror det kommer få se att jag vågar!!!!image129
KÄRLEK

image130
Lime/citronbomb i badet....

image131
Väntar på domen hos reumatologen...

image132
Söderhavet...

image134
Köket börjar ta lite form...
image135
Min militär...han skyddar mig mot allt ont...
image136
SPEGEL AV MITT LIV!!!!!!

*höjer vingarna*


Kommentarer
Malin

SVARA INTE NÄR HAN RINGER!!! Du ser ju själv hur han får dig att må... Det är inte du som är sjuk i huvudet, det är han. Låt honom inte trycka ner dig! Du förtjänar bättre. Kramar från kusin Malin

2008-02-10 - 16:37:34
nooshy

hej tjejen... va snäll o läs allt.. det kommer från mitt hjärta.

jag hittade dig när jag googlade på horliv.. det e vad jag brukar alltid säga.. jävla horliv. varje varje dag. jag har lidit av depression länge i mitt liv o har försökt att ta livet av mig flera gånger med.
men sist när jag stod på perronge o väntade på tåget då fick jag en känsla att backa i sista sekunden..
mitt liv passerade förbi mig o alla som jag älskar o hatar o även dom som har sårat mig djupt-

jag tänkte då att `nej jag vägrar låta idioter bestämma över mitt liv.
en kuk jävel som krossat mitt hjärta ska inte styra mig in till detta. varför?`

då tog jag tag i mig själv
sjukskrev mig från jobbet o bara tog det lugnt-. jag slutade tycka synd om mig som jag har alltid gjort... även om man säger till andra att man inte gör det så gör man det ändå innesrt inne.

jag mår mycket bättre nu för jag ändrade min inställning på livet. började träna.. sparade pengar till resa efter resa o gör det som faller mig i intresse o bara om jag har lust till det.

detta råder jag dig att göra med... att bara förstå att ingen kuk satan e värd dig o speciellt ditt liv
om en kille inte tar dig på allvar o inte uppskattar dig som du är o ä'lskar dig som du är då ska han dra direkt

jag lovar dig att om du ändrar ditt sätt att tänka o din inställning på livet... då kommer du automatiskt må bättre o en skön o stark stolthet byggs upp hos dig som svaga o värdelösa killar inte klarar av att hantera o du märker det själv o tackar för dig o lämnar dom direkt.

sen e det självklart inte bara killar som trycker en .. det e livet o allt inklusive. jag känner inte dig o vet inget om dig heller bara det som jag har läst... jag kan bara säga dig att våga älska dig själv o vet värdet av dig själv. låt ingen ingen styra dig så lä'tt att du brinner inom dig tills elden slocknar o du vill bort
njut av livet o våga va själv o stabil som solo.
det e då man träffar en härlig skön person/kille som uppskattar dig/en som man är o vägrar såra dig som andra killar har gjort.

ta hand om dig min främmande vän o tänk på det som jag har sagt nu.jag vet att det e inte enkelt men försök o försök med hela hjärtat. jag tycker än nu idag att livet e horliv men jag skrattar åt samma sak som jag alltid har sagt.. för jag känner inte av det lika hårt.

inom mig så e jag alltid svart o tom... men det glömmer jag bort allt oftare. det e vad jag önskar att du ska göra med... glöm din smärta.

jag vet av erfarenhet att det fungerar o jag önskar dig all gott o lycka till med livet.

mvh jävla horliv :)

2008-03-25 - 01:00:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0