GAMMAL TANT TITTAR IN

   2008-02-17 - 21:48:21
Jahapp 2 å en halv timme kvar då...sen e man 30...eller aaah....e ju egentligen född 06.21 ...har städat o grejat i lägenheten typ ett tag...hrmmzzz...
Jag e skittrött...vet inte vad jag ska skriva faktiskt...i går var vi på KENT i stan...det var bra, men jag fick lite remember vibes från förra gången då ja egentligen inte kommer ihåg mycket mer än små vibbar...var lite stoned på benzo då...:(
men det var riktigt bra i alla fall o dom höll igång publiken som fan...men förbandet var kass riktigt jävla sopkass...skånskt skit...familjen eller va fan de hette....ja fatta inte va dom sjöng...hörde bara KÅT en gång...sen fatta ja inge mer...hahaha

Har invigt tvättstugan i dag det var skitspännande ja e helt upphetsad av de...hihihihihihi....nu ska jag gå å göra test...vilken fest...MOAHAHA

image138
YES äntligen...80-talet e tillbaka

image139
 SÅ UNDERBAR

Kommentarer
Emma

Det är inge fel på skåne ;D

2008-02-19 - 12:45:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0