TVÄTTA 3 TON KLÄDER

   2008-12-23 - 05:43:51
Alltså, jag visste inte att jag hade så mycket kläder i detta hushåll....fy faaaaaan asså....!!!
Gick upp kvart i 5 för att få hjälp av Idde ner i tvättstugan...och elen var på så jag drog igång fast tiden inte börjar förrän 7, men pensionärerna får säga vad dom vill...smugglade in joey i den hundförbjudna tvättstugan...brukar göra det ibland...tycker de e fjantigt...på Bruksgatan fick han minsann vara med matte o tvätta....det fanns inga problem med det..töntigt!!! han varken hårar eller bråkar lixom!!!

Sen kommer morfar o mormor för morfar ska hjälpa mig borra upp en spegel i dessa jävla diamanthårda väggar...jag hatar dom --på Bruksgatan kunde man spika i betongen tom......äähh....ni hör ju själva...de verkar lika bra at jag trycker in mig i en av skokartongerna på gatan igen;)

Nåja, sen ska jag arbetsträna 16-18...ojoj hur ska jag ORKA med den ansträngt långa arbetsdagen???:P
Känns lite bättre, bossen e snäll just nu...så det finns ju hopp om man säger så...i går kom jag på mig själv att vara riktigt AVSLAPPNAD på jobbet för första gången på ÅR!!! Skönt!!!! det var en annorunda känsla....

Hoppelihej...nu ska jag ...ööööhh....jaaa vad ska jag egentligen???...äta frukost kanske...eller nåt...snart e det ju dags för hundsmugglar runda nummer två...faaaan va kläder asså:O

puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0