STÄDAR FORTFARANDE

   2008-12-21 - 10:00:36
Oj, lite intressant och väldigt kul är att Marie (grevinnan) skrivit en komentar till mig:)
Blev lika glad som vanligt när någon lämnar ett litet spår:) Det itressanta är att jag tänkte på henne i förgår...tack Marie för den fina kommentaren=) den värmde=)

Annars så är det typ vad jag hoppas slutspurten på min grundlliga städning...är inte så sugen just nu lixom så jag hamnade här vid datorn en sväng, men det är nog egentligen inte mycket kvar nu faktiskt.

i dag är jag åter på ett bra humör...varit på en lång powerwalk med Joey nyss, så jag sitter o eftersvettas lite här hehehehe...ska snart ta tag i dammsugaren igen å kuta ett varv här i slottet...:P
Sen ska jag egentligen bara plocka ordning lite och torka golven...sen ska jag få upp lite stuff på väggen i hallen:)

Åheeeeeeeeeej...upp me kroppen ...nu ska städas...bättre loppa sig då de e klart...


upp å iväääääg.....

Å så lite schysst städmusik på de:)




**UPDATE**

Määäh va i helvete...syrran har försökt lura mig å såga att jag MÅSTE sätta upp julgran i år....å säger att alla djur har rätt till en riktig jul och att hon ringer Soc. om inte Joey o fåglarna får ha julgran:(
Sååå nu sitter jag då här me granfan mitt på golvet å bara stirrar på den...va fan lixom.....ORKA!!!
Jag bara tänker på den dagen då skiten ska ner i kartongen igen o dessutom hitta plats i förrådet....äääääh!!!
Funderar på å skita i de å inte släppa syrran innanför dörren under julhelgen å bestämt hävda att vi HAR JULGRAN!!!

Eller så kastar ja på den så jävla mycket ljusslingor å pynt jag bara hittar så den inte syns i skiten....dessutom e den TRASIG!!! det vore väl värre för alla parter att ha en TRASIG gran än ingen alls...uhuhuhuhuuuuuuuuuu!!!!
hjälp ge mig råd någon...jag håller på att bli galen:(
Den ultimata granen såg jag i Eksjö då mamma och jag var på julmarknad...den hade ljusen klara i granen och var SKITSNYGG!!!! men priset var 2200 spänn å de va ju inte riktigt lika snyggt för nåt otympligt som tar plats i källaren 11 månader om året lixom....näää dööö!!! (se granen på bilden)

JULGRAN FÖR KAPITALISTER




Ahjaaaa....fortsättning om kampen om granen fortsätter
....de e bara å hålla utkik....!!!!

Ps...inte fan visste jag att en plastgran barrade så mycket...ds

Kommentarer
avve

Hihihi.... det fick jag erfara igår när jag satte upp våran... ligger plast barr ta mej faaan överallt i lägenheten =)



Kraaam

2008-12-21 - 21:51:58
URL: http://lalathebean.blogg.se/
Solros

Hej!

Jag kommer försvinna från min blogg nu, stänger snart ner den. Kommer fortsätta att läsa din ändå.



Kram o God Jul!

2008-12-22 - 13:24:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0