NOMINERAD

   2008-12-18 - 12:56:15



Min relativt nya vän SOLROS har gett mig denna fina nominering, med texten

Ninemile: En tjej som jag nyligen mött som skriver om sitt liv med borderline, hur hennes vardag är och har varit. Och hur hon kämpar för att komma tillbaka till en mer frisk tillvaro. Hon skriver personligt och nära, och det är svårt att inte bli berörd.

Det värmde mig oerhört mycket och är det finaste jag fått på länge, glöm inte att kika i hennes fina blogg nu!









 



 
Jag kommer att nominera vidare denna fina award, vilka som får den kommer att läggas upp här nedan


* Den första jag vill nominera denna vidare till är MARIE vår borderline har fört oss samman trots att vi bor långt ifrån varandra och vi lever tillsammans i våran värld "som ingen annan förstår". Hon skriver mycket om sina känsor i sin ganska nya blogg och jag tror verkligen att hon kommer kunna göra den riktigt fin och läsvärd.










Regler:
· De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

· Länka till den bloggen du fick den ifrån.

· Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

· Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0