FRISSAN

   2008-12-22 - 13:48:19
I dag har jag städat IGEEEEEEN huhuhhh...och för att följa upp granhärvan så kan jag bara säga att tjaaaa....efter många timmars velande står nu en grön sak klädd i mest slingor i alla de färger, pynt i form av elaka tomten, badankor och flipflops...och tjaaaaa.....det känns nästan lite som om jag har en liten bordell i hörnet;) å min gran slår nästan kapitalistgranen i Eksjö...*hähähä*



MWAAAAAH SNYGG VAAAA:)





VI FORTSÄTTER MED CHRISTMASFEELINGS...PÅ DBTns JULAVSLUTNING HUTTA VI GLÖGG I MEDICINMUGGAR
DET KÄNDES VÄLDIGT...HMMMM....SJUKT:P


Å SÅ MITT VARDAGSRUM MED BORDELLGRAN Å ALLT...MEN JAG SAKNAR LITE GLITTER:(



TOMTE TOMTE TOMTEEE JA JAG E EN TOOOMTEEEE....!!!


TOG EN IMPULS-SVÄNG TILL FRISSAN I DAG, EN NY TJEJ SOM HETTE SANDRA FIXA TILL BURRET:P


IDDES ID KORT *HÄHÄHÄHÄ*



KORVAS VÄNTAR PÅ TOMTEN HAN:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0