SORGSEN

   2008-08-05 - 18:32:59
känner mig nere...regnet faller ...här sitter jag...har åkt ifrån babe...uppstod en lite jobbig sits i dag och jag bad honom att få hjälpa honom men jag fick inte det...så jag åkte och lämnade honom ensam kvar!!!
det känns allt annat än bra...nu svarar han inte i telefonen och jag har jätteångest, men fååår inte låta den styra mig...han måste förstå att jag menar allvar...han måste själv vilja för att klara av vissa saker i sitt liv...och ibland tvivlar jag på att han har viljan...eller kanske styrkan...jag finns för honom...men han måste också våga be om hjälp!!!
Skönt att skriva av sig...har jätte ångest...har inte haft det på flera flera flera månader...men nu har den slagit ner som en bomb över mig...funderar på att sätta mig o skriva på boken lite...men det är så mycket så jag blir så matt av det:(

Bara SITTER...länge sedan jag kände mig så ensam...Marie pratar jag ju inte heller med längre...för tydligen var allt jag gjorde fel i hennes ögon

Sitter o lyssnar på jason Mraz...säkert att man blir gladare av det....vill bara ta en xanor och sova bort ett dygn, men den som får lida av det är Joey och jag själv:(
har inte tagit nåt lugnande alls på flera månader ju...


vad ska jag göra?????

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0