SIMSELISIMS

   2008-08-28 - 22:11:11

hoppade över boxningen i dag ...Nina skulle inte gå så jag sket i det med...blir så jäääävla många vändor till stan denna vecka annars:(
tränade ju häromdagen de var skoj...som tur var slapp vi vara med nybörjarna *skönt* vi fick dra på oss handskarna irekt o börja puckla på varann me lite teknikövning och slagserier=)

I dag släpps sims apartment life...ska köpa de i morrn ska bli skojsigt minsann=)
I går var vi i stan o shoppade lite=) de var me skojsigt...vi lunchade på paus...de e grejer de=)
I morrn har jag individualterapi...de e också grejer de....fan va skule jag varit i dag om jag inte fått dbt????

I dag har vi varit på Åbergs å fikat...de va schysst...jar varit o gjort lite naglar...o kollat rejer inför lördag som kommer då det blir att sälja grejer igen...joey ska fixa gaddarna nästa vecka så de e bra me lite extra klirr =)

WEDDINGPLANNER:

KLÄNNINGEN

TÅRTAN

BILEN

SMEKMÅNADEN


*schlaffs*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0