Regn...sol...o film

   2008-08-03 - 19:40:37
Smålustigt väder faktiskt....fast det gör inte så mycket eftersom jag mest sovit o kollat på film i dag=)
Har ett nytt projekt som går av stapeln i mogon...hoppas ja klarar det nu bara:P

Det vara slog mig här nu i kväll...efter att tankarna kom över på Johan efter att inte ha ägnat honom en sekund på flera månader att han är ju bara för mycket...jag tycker så jävla synd om Ida asså...hon vet nog inte att hon bot ihop med djävulen själv...jag har heller inte fått alla saker av negern men ja funderar på å skita i det...om han har så jävla dåligt betalt så kanske han behöver dessa saker...han kommer aldrig bli något i alla fall...så är det...hur i helvete kunde jag gå på hans skit????
önskar ja aldrig i hela jävla helvetet träffat på honom!!!!

usch blir så jävla äcklad!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0