UNDERBARA MÄNNISKOR!!!

   2008-04-22 - 04:16:18
har fått flera komentarer från människor som läst min blogg senaste dagarna..Johan H och Avve...tack så mycket för att ni tog er tid att skriva några rader...det värmer mig ordentligt ska ni veta...fortsät gärna att läsa min blogg och vill ni snacka vidare om allt o inget så ge mig en kontakt jag kan nå er på=)

För övrigt så rullar livet på som vanligt...var på boxningen i går...skönt att få stryk ...denna gång av Nina,,,,jag tycker verkligen att det är skönt...mycket bättre att boxas än att skära sig i armarna...men asså måste boxhandskar lukta så jäääävla vidrigt...man blir ju fan hög....bläääääääh!!!!

Idon ringde o väckte mig o snacka i 2 timmar så nu kan jag inte somna om ...Joey ligger o nannar någonstanns i alla fall...han var jätteledsen i går kväll och satt och väntade på att hans kompis Idon skulle komma men han gjorde ju inte det...han satt vid dörren massor=(

Var på dbt´n det var skönt att komma dit, men saknade Linda och bambi som inte var där...dock kom en ny tjej dit som var 29 så nu är vi en till lite "äldre" i gruppen det känns bra...

var in på lucky7 occdom kan INTE göra joeys ekg på armenför det bli för pilligt...mistänkte nästan det ...jag funderar på att vänta med den tatueringen och bara göra den stora så länge...för jag är l osäker på motivet på handleden ännu så långe...man får se...=)

jag är ganska ok på ytan, men innerst inne finns hålet kvar...det är mörkt kallt och klibbigt...och bara finns där långt inne i mig=(
Jag undrar om någon dbt i världen kan hjälpa mig att bli av med det=(

BORDERLINE...många undrar nog vad det är...emotionell instabil personlighetsstörning....i stora drag kan man säga att vi med borderline är mer känsliga än vanliga personer och att vi har svårt att hantera våra känslor såsom ilska...sorg mm.

i mitt fall har ju alla män som passerat i mitt liv bidragit till att de dragit ner mig...den senaste levde ett dubbelliv med mig och en annan kvinna och bedyrade att jag var den enda och vi hade det faktiskt skitbra och jag litade på honom...jag litade verkligen på NÅGON för första gången på många år och så gör han så här.....jag VILL inte och KAN inte lita på någon igen....jag hatar allt o alla...

nu ska jag försöka sova...KOMMER SKRIVA LITE OM HUR JAG TÄNKER NÄR JAG BLOGGAR SEN....!!!

image176
ETT FYND EN KYLIG TIDIG VÅRMORGON...

image177


image178

MY FAITH!!!



Kommentarer
LalaTheBean

Meh! Frida det var juh ja som skrev =( Btw... tack för den söta komentaren =) En sak ska du veta... tänker på dej me... en massa... vill att du ska ha det bra

En massa kramar
//avve

2008-04-22 - 16:17:02
URL: http://lalathebean.blogg.se
Johan H

Hej igen! Känns bra att du tycker det var ok att jag skrev lite till dig och tack för infon on bordeline. (kändes lite som du gav den till mig, tänker jag iaf) Kikade faktiskt runt lite på nätet efter att jag läst dina bloggar sist. Jag tänker såklart inte skriva att jag förstår hur du känner och mår, för det gör jag inte, men jag förstår att det måste vara väldigt jobbigt. Om jag ska vara ärlig så har jag kollat din sida varje dag sen jag skrev till dig, vet ju som sagt inte hur sånt här går till. Du kunde ju lika gärna undrat vad jag var för en dåre som läser dina tankar. Om jag skriver konstiga frågor nu så är det inte för att vara påflugen och knäpp utan bara av nyfikenhet och okunskap. Jag funderar lite på det här med borderline.. Är det något man har sen födseln eller utvecklas det under puberteten eller hur funkar det? Går det komma över eller förföljer det en livet ut? Du skriver ju om behandlingar och så, det får mig att minnas en flickvän jag hade för flera år sedan. Hon led av ätstörningar och blev bara sämre och sämre hela tden. Hon fick behandligar men sa att de aldrig funkade. Som sagt, okunskap, men går det att jämföra dessa på något sätt? Hon menade att man aldrig kunde bli fri från sina ätstörningar även om man lärde sig leva med det, men det fanns alltid kvar.
Du måste ju undra vad jag är för en så jag kör en liten presentation. Jag heter Johan, som du har förstått. Lever och bor med min sambo i en mindre stad inte alltför långt från dig. Jobbar som lärare på högstadiet och trivs med det. Just det ja, blir ju 30 inom kort vilket inte har lett till såå mycket ångest än, men visst känns det.
Kommer nog kika in lite här hos dig då och då för att se hur du mår och har det, om det fortfarande är lugnt efter alla frågor?
Ta hand om dig!

2008-04-22 - 22:33:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0