NY DATOR-NYTT LIV

   2008-04-06 - 15:05:02
Nu skriver jag mitt första inlägg på min nya dator...den e kanon...=)
I övermorgon ska jag träffa Johan hos Maria...sen kommer mitt liv bara att siktas framåt...men då existerar inte ännu...inte sen ...inte då...det är bara JUST NU som existerar...mindfulness...medveten närvaro...göra  en sak i taget...jag förbereder mig massor inför mötet me Johan...jag måste klara det även om detta inte är det jag vill innerst inne..=(

jag har urinvägsinfektion IGEN tredje gången sen februari....suck...!!! har fått extra mycket antibioika nu...först höll dom på att skriva ut trimetoprim...men det tål jag ju för fan inte....ja bara...men hallå...jag tål inte denna...dom ba aaah ok....så kolla dom journalen igen o ba aaah nej just det...SUCK!!!

I alla fall...nu ska jag göra mat med Idon...revbenspjäll o bakad potatis...=) fan va grejer de....

EUFORISKT PIRR MARIA.....EUFORISKT PIRR....jag fångar det ...NU!!!!

LOVE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0