NOOSHY

   2008-04-04 - 08:13:41
NOOSHY...har kommenterat ett inlägg hos mig och jag är varmt tagen av att en vilt främmande människa visar sån värme och skriver ett så långt inlägg...jag vill verkligen komma i ontakt med denna person...tror vi kan ha ha en del att ge varandra...!!!

För övrigt...jaaa...vad säger man...var på utställningen RUSSIN i går...den var helt underbar...ska lägga in lite bilder senare i...RUSSkildefestivalen var bäst, men hoppande russin framför scenen och platta avsmimmade russin bakom diket och korvkön...hahahaha...UNDERBART!!!!!!

Annars så mår jag väl så där...fick en liten snedis i bilen hem efter russinen och tårarna bara rann...men när jag stannde hos Idon som varit hundvakt så kändes det lite bättre...:)
Allt känns så jobbigt, i och med att jag tagit beslutet att ha ett möte med Johan för att avsluta ALL kontakt med honom så jag kan släppa allt...jag kan inte vara hans vän...jag kan inte vara någon som finns tillgänglig de få gånger han är lite pratsugen och vill ringa ...det fungerar inte ...det måste vara ALLT ELLER INGET!!!
han kan tydligen inte ge mig det jag vill och då kan jag inte heller vara något mellanting....jag blir sjuk av det !!!

jag kommer kanske inte klara det ....det kommer bli så jävla tufft...pratas om inläggning efteråt och så...men Maria har höjd beredskap på mig redan och en tid framöver och jag har extra sessioner denna vecka för extra stöd!!!

FAN VAD LIVET SUGER:(

LOVE U



Kommentarer
nooshy

hej... jag bara sökte på mitt smeknamn på google för skoj skull och upptäckte detta... vad skrev jag??? och undrar om det var jag som har skrivit till dig. va gullig och maila över det som du pratar om så kanske jag minns.
mvh nooshy

Svar: Hej, hmmm.....jag vet faktiskt inte. Har du varit inne här förut? Vem är du? Kan ju vara någon /något annat jag skrivit om...=)

ska se om jag hittar nåt
ninemile

2014-03-17 - 21:51:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0