LEVA ELLER DÖ???

   2008-04-17 - 09:40:21
Har börjat ställa mig frågan om jag ska kämpa eller släppa greppet om allting och bara låta mig sjunka ner och inte ta emot någon hjälp mera eller bry mig om någonting!!!
Vad gör jag med mitt liv??? jo jag förstör det...!!!
Hur jag än vrider och vänder på det så förstör jag det ...och alla jävla män som paserat i mitt liv har varit duktiga på att hjälpa till att stjälpa mig...
Jag vet ite vad jag vill med min eventuella framtid, det har jag aldrig vetat...och jag mår riktigt dåligt över att jag faktiskt blivit 30 år:(
jag ser alla unga mycket mer nu och önskar att jag var i 20 års åldern då allt ändå var jävligt roligt och kravfritt på något sätt...nu är jag bara en gammal kärring...och vad lever man för??? Jo för att dö.....(!)

Äh....jag har svåra beslut framför mig...Johan har gjort klart för mig att den dagen jag dör så vill han inte veta det..det kommer han inte få heller...

Ser inget nöje i någonting.....jo...att jag ska tatuera mig den 29e april...det är väl det enda just nu...var i Linköping i går, men jag mår alltid så jävla dåligt de få gånger jag måste åka dit...veta att jag går i HANS stad...det känns som om jag trampar i hans fotspår när jag är där och det gör mig handikappad...jag klarar snart inte av att åka dit längre för det blir bara värre och värre...jag bröt ihop....grät som ett barn och kunde inte hitta min bil....när jag väl var på väg hem brast allt och jag satt med ett rakblad i handen på motorvägen...ringde min terapeut M som skrek o frågade mig 4 gånger om jag hade kontroll innan hon fick ett vettigt svar från mig...jag bara stortjöt!!! stannade hos Idon släppte motvilligt mitt sista rakblad där...vill ju inte....och jag klarade det...klarade dagen utan att göra mig illa eller ta lugnande...

Åkte till boxningen fast jag egentligen ville gömma mig under täcket och det var REN NJUTNING att få stortryk av den kille jag slogs mot i går på träningen...på med tandskyddet...huvudskyddet...handledslindorna och handskarna och så bara MATA MATA MATA!!!!! så jävla underbart att känna smällarna mot mitt ansikte...sår på näsan...bultande huvud och ont i hela näsan...men det är underbart!!! kan inte få nog...!!!

Åkte sen hem och rensade garderoberna och tittade på top model och gjorde dbt...
jag kastar allt jag äger...har börjat...allt det jag inte använder åker ut...

Det som gör det värt något alls nu är ...
BOXNING
TATUERING
JOEY
VÄNNER
SKRIVA


Tankar just nu:
vad vill jag ...vill jag leva eller dö???
Då joey dör kommer jag ändå att följa hans spår...
Jag ska måla text på hallväggen i dag...

Känslor just nu:
Övergivenhet
Ångest
ånger
Ledsen
frustration
image166image167image168image169image170
MITT ALLT...FINNS INGEN ANNAN!!!!

image171

image161
JOHAN MIN UNDERBARA MENTOR I GÖTEBORG!!!!

image162
SENAD I RINGEN PÅ BOXNINGSGALAN

image163
IDON & DAVID

image164
MARILLE

Kommentarer
Avve

Välj o leva... allt e som det är nu... men vad vet du om framtiden? Den kanske har allt som gör livet värt att leva... Alla har en jävlig period i livet... andra har den ett kort tag andra har den mycket längre, o tyväär så har vissa det jävligt orättvisst att få uppleva just den delen av livet som den jobbigaste av allt man kommer att uppleva! Men när du har klarat av den... så kommer du att vara SÅÅÅÅ MYCKET MEEEER starkare än alla oss andra. Du kommer att fixa det... bara du väljer att leva. Du kommer att få såååååå mycket mer att leva för bara du väljer att leva...

Kram

2008-04-17 - 15:08:28
Johan H

Hej. Kom in på din sida av en slump nära jag sökte på kalle baah faktiskt. Har läst en hel del av det du har skrivit och försöker föreställa mig hur du känner. Det är ju såklart så som du skriver, att ingen kan förstå hur du känner men 30-årsgrejen känner jag igen. Går över den gränsen inom kort. Heter ju Johan jag med men är inte samma som den du skriver om, men vem vet kanske kommer fortsätta läsa din blogg om jag får? Vet ju inte ens om det är här man ska skriva eller om det är helt privat och fel? Faktiskt den första blogg jag läst om jag ska vara helt ärlig. Känns lite lurigt för mig att du vågar öppna dig och visa ditt inre så som du gör för helt främmande människor som jag. Antar att det är ett sätt för dig att bearbeta dina känslor och det respekterar jag, det är ju din sida och din rättighet. Som man tycker jag det är väldigt sorgligt att läsa om hur du upplever män. Har förstått att du har skäl till det, men det finns vettiga män också. Jag hoppas verkligen, och jag menar verkligen, att du kommer må bättre med tiden. Lyssna på lite skön reggae, det brukar hjälpa lite. Hälsar/ Johan

2008-04-17 - 23:24:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0