VARFÖR SÅ ARG???

   2007-09-14 - 08:39:04

Har varit på långpromenad med Joey...johan ringde ...han e så arg hela tiden och han kallade mig aphelvete och jävla idiot och massa annat:(
Blev skitledsen...förstår han inte att jag har känslor och att det är illa nog som det är ändå??????
Om han förstod allvaret i hur jag mår så skulle han nog inte bete sig så här utan hjälpa mig istället som han lovat:(

Nu sitter jag här med en ansiktsmask...precis när vi kom hem blev det kolsvart ute och regnet hänger i luften:(

iu går var jag på DBT, vi jobbar väldigt aktivt..har fått läxa och vi tittade på cirkeln ringa johan-arg-ångest-banka huvet i väggen virrvarret och hon sa att det är inte konstigt att jag handlar som jag gör ...för när vi skrivit klart och tittade på tavlan så var det helt sjukt...hon sa att INGEN kan reda ut något sådant...inte utan hjälp...varje gång när vi träffas måste man FÖRST gå igenom om det finns några självskador under veckan...och då måste man gå igenom det...för första steget i behandlingen är att eleminera det eftersom det är som dom säger farligt...ja vet inte...hon bad mig förklara för Johan att jag har svängningar och be honom försöka ha förståelse för det...jag har ju sagt det och bett honom om att hjälpa mig, men det känns som han skiter i det och glömmer att jag ens tagit upp det:(
Fatstdet faktiskt är OERHÖRT viktigt att han förstår varför det är så här just nu:(

I går gick min ljuddämpare av och jag åker nu omkring o e skituff i en jumbojet ungefär;) ja vill inte ha nå ljuddämpare huhuhu de e mycket coolare utan hahahaha....har inte råd att laga den så ja skiter i de...

Var på boxningsträning i går...bekantade mig med en tjej som heter Linnéa o e jättesnäll:)
Vi brottades i går med..det var skitkul...ja vann haha:P
nu e det teknik...öva öva öva öva....äva slagserier...öva steg..öva öva öva....linda händer på rätt sätt...öva öva...böja knäna...använd höften...öva öva...ojoj...de e jätteroligt...på måndag får ja min dress som de står akilles boxning på ...den e fin...=)

Nu måste jag nog ta bort ansiktsmasken o duscha...har hänglås på tvättstugan för ja e förbannad på alla jävla gubbgrannar som smyger omkring där inne när man tvättar....skott i pannan!!!


Jag drömde en jättesjuk och otäck dröm i natt...vete fan ja var med i den fast de egentligen var annat folk som var både min familj och jag själv...bodde i ett stort hus...vattnet steg i hela havet och vi var tvugna att samla ihop allt vi ägde som vi kunde få med oss i bilen, resten fick man lämnna kvar...vi var tvugna att fly till ett annat land för att komma undan...fick lämna massa saker som man ite kunde ta med sig...det var jättejobbigt:( alla flydde i hela staden...
Plötsligt har vi alla sakerna i stora kartonger på flottar o ligger o flyter i ett annat hav ...vi ska flyta till thailand där vi ska bo med sakerna...men först dör min brorsa och vi var tvugna att släppa honom i vattnet...ja har inte ens någon brorsa jue:S  sen dog mamman och vi var tvugna att lämna även henne kvar mitt ute i havet...o ja själv ...sen var det bara pappan kvar han åkte omkring på sparkcykel på kritvita stränder med någon ny äldre dam...asså de e så jävla stööört sen vaknade jag nog...

älskar dig J...

image69

Undrar varför Xibit e så snygg o Kevin Michael har så mycket hår...undrar också varför dom tycker jag har så fin hud i ansiktet på kliniken fast ja inte märkt det själv...undrar varför det regnat hela det här året och undrar varför alla bilar ska vara så dyra om dom e någe å ha...jag undrar också varför livet e så jävla svårt att leva........?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0