PAIN

   2007-09-17 - 12:51:55
Jag har ont i min vänstra handled...det blir värre o värre...förra sommaren var det höger å de e leeedeeeen i handleden så man kan INTE operera...jahapp suck...i kväll e det boxningsträning...fatta va jag längtar...har längtat sen i torsdags...moahahahaaa...äntligeeeeen=)

Har varit lite på finspång med mamma...hon gav mig o Joey lunch som han o jag avnjöt ute på bänken på baksidan i solen sen...oooh ooh oohooooo....träna tränaaaa...längtar...

Johan ringde i går...blev glad...saknar honom...det finns saker som han inte riktigt förstår som jag önskar han förstod och som jag absolut tror han KAN förstå om han bara är öppen och lyssnar på mig...men jag får lixom aldrig den chansen känns det som:(

Älskar honom
290158-77

Uääääähh.....snyggveeeee

290158-76

Tysk tandläkare...GAPA STORT FÖR HELVETEEE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0