NU ÄR HÖSTEN VERKLIGEN HÄR

   2007-09-16 - 09:29:41
Höst...höst....nu är det höst...eller jaaa det har väl egentligen varit höst sen i juni eller???=S
Är i Kulla...har bara slappat hela helgen...kollat på film å chillat...de regnar åsså...suck!!!

I morgon e de boxningsträning i alla fall...*YIPPIEEE* känner att det är det jag lever för just nu....träningen på måndagar, tisdagar och torsdagar...sen funderar jag på att börja på brasiljansk jujutzu på onsdagar o fredagar alt söndagar...fast det är i Linköping så det blir ett jävla farande lixom...

Har träffat en ny polare för ett tag sen ....han bor utanför Kingston...det är dönajs å sitta å snacka Jamaica med honom...han har inte varit så mycket i mina trakter dock, men han känner till en del om Ochie å så ...

Damion heter han...e egen företagare, smartare än de flesta jamaicaner...*hmmm vet man inte ännu* men verkar mer värdsvan och har faktiskt fördömt alla som tror att alla vita e rika...men ja har en stoooooor påse IS i magen kan ja säga hahahaha....han ska i alla fall till Norge i november på semester...eller jaa skulle...nu kanske han kommer till sverige i stället...de skulle va skoj....snacka patois, chilla, dra runt lite...aaaah...de skulle va kul:) Det är roligt med nya vänner världen över:)

Det konstiga är att de flesta av mina vänner just nu e MÄN hahahaha...men de e ju som jag sagt tidigare...jag trivs ofta bättre i en vänrelation med en man än med en kvinna...vet inte varför...jag har i alla fall lätt att få killkompisar...sen är det bara att låta det stanna på det planet annars kan det bli hur FEL som helst...och det vill jag INTE!!! NEJ NEJ NEJ!!!!

Aldrig att jag blir tillsammans med en killkompis igen....den tar död på ALLT i slutet ...även vänskapen=(

johan skulle ringt o bett on ursäkt om han verkligen menade det...han har inte ringt...så jag tolkar det som att han faktiskt inte menade det han sa....tack för den då!!!

Kanske ska börja kalla honom för massa elaka saker....men han är så jävla känslokall så han skulle förmodligen inte ens ta åt sig....=(
Är man inte jävligt känslokall om man kan leva med två kvinnor samtidigt i ett smutsigt dubbelspel?????
Men jag älskar honom ändå=( Kanske e ja dum i huvet=(

image70
image73
Jag älskar den här killen

Nonbulove

*höjer vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0