KALLT Å JÄVLIGT Å ALLT E SKIT

   2007-09-19 - 16:17:34
I morse när klockan ringde vid 7 så var det nätta söta 5 plusgrader ute...aaah härligt:( faaan asså...var jätteledsen på morgonen...är det fortfarande, men det är lite bättre...sov knappt i natt alls...Joey och jag gick en kortare promenad i dag för tårarna trillade längs kinderna hela tiden:(

Sen var jag hos tandläkaren i stan det var kul:) fick min bettskena det var mindre kul...fy faaaaan hur ska detta gå....*suck*

Skulle inte sova på dagen för att ja skulle vara trött i kväll så ja kanske kan få sova...å va händer ...Frida somnar på soffan o sover typ 2 timmar...GRATTIS!!!!

Skulle gå ut på baksidan med Joey lite, men det var oxå svinkallt så nu blev det datorn ett tag...nu e det virus på msn igen...å mitt virusskydd går dessutom ut den 24e...kul

Saknar Johan det gör så jävla ont!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0