BOX ME BABY!!!

   2007-09-05 - 18:52:03
Har varit i Linköping på LPG, innan det var jag i stan hos tandläkaren för min bettskena...dom var jätteroliga och jag fick mina avtryck med mig o posta dom i en brevlåda själv för att det skulle gå fortare haha...köpte en vit väst m päls på ...sen köpte jag en boxsäck och handskar...ja letade runt sen hittade jag värsta erbjudandet på stadium ...säck OCH handskar för 499 herregud...handskarna kostade bara dom 800 innan...riktigt kap måste jag säga...sen köpte jag en svindyr inpackning på body shop  och en fin vattenskål till Joeyboy:)

Jag ska lägga in ca 20 enheter botox i mina ögonlock...ska bli spännande:)

Asså det ryktas om att Jah cure kommer till Stockholm den 14e men jag e skeptisk...gör han de????

Säg till mig i så fall...rajt:)


puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0