BILEN TRAAASIIIG:(

   2007-09-24 - 20:28:43
har haft bilen på Forema i dag...bra att dom säger att dom flyttat...åkte till gamla stället men det var lixom lite tomt...huhu...dom kunde inte laga den i dag i alla fall för det behövdes lite andra delar...suck så ja ska tillbaka den 8e...sen var det nåt dom hitta i motorn som ska bytas ...som gör att tomgången e skit:(
Har kört omkring i en liten gråblå bil i dag ...har oxå tränat boxning det var skoj, men mina handleder tog stryk i dag ...suck så e de med polacker som bara slår hur som helst för dom tror dom e coola...å varför luktar alla blattar SVETT????? (någon som vet)???

Nu ska jag bara chilla och så....var förresten på DBT också...vi fick träffas på Vrinnevis psykakut eftersom hon jobbar där på måndagar och det var enda tiden vi kunde ta denna vecka...det känns så himla tryggt...jag vet att allt kommer ordna sig för mig en vacker dag!!!

*höjer vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0