AJAJAJAJAJAJ

   2007-09-25 - 11:47:22
Har varit på sjukan o tagit bort SEX födelsemärken ...de var skapligt läskigt kan ja säga...huhuhuhuuuu...nu har ja plåster o stygn lite här o där hahahaha...sen ska ja på akut tid till ortopeden i stan mina handleder har ja ju haft problem med länge men nu när ja har börjat boxas så har de blivit riktigt illa igen...så nu ska ja in o se om ja kan få lite cortison i dom eller så...*gott;)*
marie har det jobbigt just nu, jag finns här för henne så gott jag kan...jag tycker jättemycket om henne och vill inte hon ska hamna i mer trubbel än hon har just nu...jag finns i alla fall här dag och natt för henne...hoppas hon verkligen förstår det!!!

Jag ska en snabbis på byn med mamma på hennes lunch...annars blir det la lugnt dåh...folk får ju lön i dag...ja ...dom som jobbar på normala ställen å så ...inte jag då med andra ord:(

Jaa du hur jag ska kunna ta mig till raht i vinter kommer nog bli ett mysterium...ja e hur fattig som helst...aldrig varit fattigare typ:(

FY FAAAN!!!!
Sparkontot e oxå tömt...å mina sår överallt gör ont nu faktiskt...två av dom KLIPPTE dom bort utan bedövning fan va ont...fast bedövningen gjorde nästan ondare att få så.....

*flyger iväg*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0