MEN VAD ÄR FEL EGENTLIGEN???

   2007-10-26 - 10:05:20
Jag mådde mycket bättre några dagar och passade då på att göra lite saker jag inte orkar annars...men så har allt rasat ner igen...och har dessutom börjat med en ny hobby...stoppa fingrarna i halsen på kvällarna när jag mår dåligt...i förrgår kväll vid 22 tiden vakna jag av att mamma stod vid sängen...då hade jag blandat 4 sorters lugnande och sömnmedel och inte märkt ett skvatt av när hon ringt som en galning och mormor med...hon blev orolig o pkte ner o kolla vad som hänt...jag var knappt kontaktbar...ja vakna inte av att joey blev glad då hon kom utan när hon stod o ropade på mig bredvid sängen...ja somna innan hon hann gå igen...hon ville bara kolla så allt var bra...=)
Var på dbt i går, men jag börjar tycka att det är jobbigt..det stör mitt liv liksom...dom vill få in rutiner som frukost, lunch, middag...aktivitetscenter mm..för hon säger att jag är farligt nära att gå över sträcket till social fobi...det att jag vänt mig innåt sista tiden och inte orkar prata med någon för att det bara e jobbigt...inte ens catharina eller Blom eller nån...ibland jobbigt prata med marie med..men jag VILL ju prata med henne och är så himla lycklig att jag har henne...hon är min lilla solstråle som är den tillsammans med Joey som får mig att leva lite till...vi vet både marie och jag hur allt kommer sluta, men drar lite på saker o ting...


Nu ska jag försöka duscha...fixa lite o tvätta lite då...


*höjer vingarna* 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0